EFMI Food Master Alumni
Kennisnetwerk voor alumni Master of Food Management (MFM) en Executive MBA voor Food & Retail
Het Food Master Alumni netwerk (FMA) is in 2004 opgericht om gehoor te geven aan de wens van oud-deelnemers aan de (toen) Master of Food Management (MFM) om ook na afronding van de opleiding regelmatig inhoudelijk bij te tanken en in contact te blijven met mede-studiegenoten.
Centraal in het FMA-jaarprogramma staat de FMA RetailSafari. Tijdens deze najaarsbijeenkomst wordt een ronde gemaakt langs nieuwe en innovatieve retailconcepten. Door zo’n tour te combineren met een lezing van een (retail)expert en/of een uitdagende workshop, stellen wij de FMA-leden in de gelegenheid om nieuwe ontwikkelingen in het retaillandschap op een unieke manier te verkennen.
Ook het EFMI Vision on Food Congres maakt onderdeel uit van het FMA-jaarprogramma. Dit congres wordt jaarlijks door ruim 250 directieleden en senior managers van handel en industrie bezocht. Het congresprogramma wordt opgebouwd rond een centraal, actueel thema.
Het FMA-lidmaatschap staat open voor iedereen die de EFMI-opleiding Executive MBA voor Food & Retail (voorheen Master of Food Management/MFM) heeft gevolgd. Het lidmaatschap wordt op persoonlijke basis aangegaan. Voor de meeste leden betaalt het bedrijf echter de lidmaatschapskosten.