EFMI Food Master Alumni

Kennisnetwerk voor alumni Master of Food Management (MFM) en Executive MBA voor Food & Retail

Het Food Master Alumni netwerk (FMA) is in 2004 opgericht om gehoor te geven aan de wens van oud-deelnemers aan de (toen) Master of Food Management (MFM) om ook na afronding van de opleiding regelmatig inhoudelijk bij te tanken en in contact te blijven met mede-studiegenoten.

Centraal in het FMA-jaarprogramma staat de FMA RetailSafari. Tijdens deze najaarsbijeenkomst wordt een ronde gemaakt langs nieuwe en innovatieve retailconcepten. Door zo’n tour te combineren met een lezing van een (retail)expert en/of een uitdagende workshop, stellen wij de FMA-leden in de gelegenheid om nieuwe ontwikkelingen in het retaillandschap op een unieke manier te verkennen.

Ook het EFMI Vision on Food Congres maakt onderdeel uit van het FMA-jaarprogramma. Dit congres wordt jaarlijks door ruim 250 directieleden en senior managers van handel en industrie bezocht. Het congresprogramma wordt opgebouwd rond een centraal, actueel thema.

Het FMA-lidmaatschap staat open voor iedereen die de EFMI-opleiding Executive MBA voor Food & Retail (voorheen Master of Food Management/MFM) heeft gevolgd. Het lidmaatschap wordt op persoonlijke basis aangegaan. Voor de meeste leden betaalt het bedrijf echter de lidmaatschapskosten.

 

 

EFMI Business School is in 1997 opgericht aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Geleidelijk is het EFMI uitgegroeid tot toonaangevend academisch kennisinstituut in de Nederlandse levensmiddelensector. Het EFMI biedt diverse opleidingen aan voor senior managers uit de food sector, waaronder de Executive MBA die in samenwerking met de Business School van de Rijksuniversiteit Groningen wordt aangeboden. EFMI Business School houdt kantoor in de Oranjerie van Kasteel Groeneveld te Baarn. Ook de EFMI-opleidingen vinden plaats op deze mooie, centraal gelegen locatie met een rijke historie.