Opleidingen
Challenge yourself, challenge your business
Naast kennisontwikkeling in de vorm van beleidsrelevant onderzoek, beschouwt EFMI Business School het overdragen van kennis en inzichten als een belangrijke taak. Deze kennisoverdracht vindt plaats via de EFMI managementopleidingen en EFMI-congressen. Het EFMI verzorgt zowel open opleidingen als in-company programma’s voor individuele bedrijven:
- Food Chain Revolution Program
- Executive MBA voor Food & Retail (voorheen Master of Food Management)
- Advanced Food Commerce Program
- Data-driven Retail & Trade Marketing
- In-company programma’s
Een belangrijke basis voor de EFMI opleidingen is onze eigen kennisontwikkeling. EFMI Business School doet al bijna 20 jaar onderzoek naar belangrijke strategische vraagstukken en trends in de levensmiddelensector. Zo publiceerden wij recent onder andere studies naar de zin en onzin van prijspromoties, samenwerkingsmodellen in versketens, de meerwaarde van A-merken, de toekomst van online food retail, de evolutie van hard discount en de actuele consumententrends.
Het uitgebreide onderzoeksprogramma zorgt ervoor dat het EFMI altijd over de meest actuele kennis, inzichten en visies beschikt. Die kennis wordt uiteraard ingebracht in de verschillende opleidingsprogramma’s. De discussies met opleidingsdeelnemers en (gast)docenten scherpen de inzichten verder aan en vormen zo weer input voor nieuwe (vervolg)studies. De continue wisselwerking tussen kennisontwikkeling en -overdracht vormt zo een uniek, zichzelf versterkend proces.
Bij alle EFMI-opleidingen zoeken we naar de balans tussen theorie, praktijk én persoonlijke ontwikkeling.