EFMI Vision on Food Congres op dinsdag 29 mei 2018
Food Retail 2.0; Building the Future
Dat retail een transitie doormaakt en in rap tempo verandert, is zo langzamerhand wel bekend. Fysieke winkels kunnen zich niet langer alleen focussen op transacties, zo luidt het nieuwe adagium. Maar gaat dat ook op in de foodsector? Wat worden de mogelijke rollen, functies en verschijningsvormen van food retail wanneer online en offline in toenemende mate versmelten?
Tijdens de 21e editie van het EFMI Vision on Food Congres geven vijf topsprekers hun prikkelende visies op deze en andere relevante vragen:
– Colette Cloosterman-Van Eerd | CCO | Jumbo Supermarkten
– Kees Verkade | Oprichter en partner | Kega
– Rik Eysink Smeets | Partner | Eysink Smeets Retail Business Consultants
– Stefan Bödecker | Directeur | BFAS en Placemaking Plus
– Gerard Zandbergen | CEO | Locatus International
Het congres staat onder leiding van Prof. dr. Laurens Sloot (EFMI Business School), die als dagvoorzitter zelf ook een presentatie zal verzorgen.
We zoomen deze dag dieper in op de toekomst van winkelgebieden in Nederland en de positie van food retail daarbinnen. Dat doen we mede vanuit het perspectief van een zeer interessant, nieuw vakgebied: placemaking. Daarnaast kijken we naar de versmelting van online en offline retail. De genoemde ontwikkelingen komen aan het einde van het congres samen in een actuele food retail praktijkcase: de visie van Jumbo op de supermarkt van (over)morgen.
Kortom, een congres dat u en/of uw collega’s als foodprofessionals niet mogen missen. Wij begroeten u graag op dinsdag 29 mei a.s. in Kasteel De Vanenburg in Putten voor een flinke portie ‘food for thought’!
Download programma Direct inschrijven
Dit congres heeft reeds plaatsgevonden. Het is daarom niet meer mogelijk om in te schrijven.