EFMI-studie naar shoppers en online boodschappen doen
EFMI 2024-03
Welk deel van de supermarktklanten kan als frequente online shopper worden getypeerd? Hoe loyaal is de online Albert Heijn klant? En hoe hoog is de ‘bezorgfee-elasticiteit’ onder Picnic klanten?
Deze en andere vragen worden beantwoord in de nieuwe EFMI-Update ‘Wie, waar en hoe? Shoppers en online boodschappen doen’ (2024-03). De gepresenteerde inzichten zijn afkomstig uit een EFMI-shopperonderzoek onder ruim 1.300 primaire boodschappers.
EFMI Update downloaden
EFMI-bedrijfsleden kunnen de EFMI Update ‘Wie, waar en hoe? Shoppers en online boodschappen doen’ downloaden en vervolgens openen met het wachtwoord dat zij per e-mail hebben ontvangen. Daarnaast kunnen zij de EFMI Update (zonder wachtwoord) downloaden in EFMI Online.
Download EFMI Update (Pdf, 3,6 MB)
Inloggen EFMI Online (exclusief voor EFMI-bedrijfsleden)
Bent u werkzaam voor een bedrijf dat EFMI Bedrijfslid is, maar heeft u nog geen login voor EFMI Online (of weet u deze niet meer)? Dan kunt u deze aanvragen met behulp van uw zakelijke e-mailadres.
Nog geen EFMI-bedrijfslid?
Het EFMI-bedrijfslidmaatschap staat open voor retailers, fabrikanten en dienstverlenende organisaties in de levensmiddelensector. Per bedrijf ontvangen 3 tot 5 medewerkers alle managementrapporten, uitnodigingen voor evenementen, nieuwsbrieven en andere relevante informatie.
Foto: Albert Heijn (Online beeldbank)
Meer EFMI Studies:
EFMI-studie naar het verdienmodel van supermarktondernemers
EFMI-studie naar internationale retailallianties
Nieuwe EFMI-studie: Prijs- en PromoScanner
Nieuwe EFMI-studie: De Strijd om het Supermarktschap 1998-2023
EFMI Update: De Relatie tussen Shoppers en A-merken
Nieuwe EFMI-studie: Streekassortiment als aanjager van omzet, winkeltevredenheid en klantenbinding
Nieuwe EFMI-studie: Van Kostprijs tot Supermarktprijs
Weer een nieuwe EFMI-studie: Prijs- en PromoScanner