EFMI Food Retail Outlook op woensdag 4 september a.s.

Munitie voor uw visievorming, jaarplannen en jaargesprekken

Wilt u het Nederlandse supermarktlandschap scherp op het netvlies hebben? Bent u op zoek naar concrete input voor uw jaarplannen? En wilt u optimaal voorbereid aan de start verschijnen van de jaargesprekken met uw handelspartners? Kom dan naar de EFMI Food Retail Outlook op woensdag 4 september a.s.!

Thema’s

Tijdens de 7e editie van dit kennisevent van EFMI Business School krijgt u onder andere antwoord op de volgende vragen:

> Hoe zien de customer en financiële performance van de NL-supermarktorganisaties eruit? Gaat marktleider Albert Heijn het in 2018 opgelopen marktaandeelverlies goedmaken? Ligt operatie ANIKO van ALDI op koers? Hoe groot is de impact van ‘nieuwe’ spelers als Picnic en Action op de traditionele supermarkten?

> Wat is de impact van de btw-verhoging, de introductie van AH’s Prijsfavorieten en PLUS Laagblijvers en wat zijn de andere prijs- en promotietrends?

> Hoe ontwikkelt de markt voor online boodschappen doen zich, wat zijn de groeiscenario’s en welke kansen biedt dat voor nieuwe, innovatieve spelers als Local Heroes en Crisp?

> Hoe ontwikkelt het Belgische supermarktlandschap zich, welke positie heeft Albert Heijn in Vlaanderen en welke uitdagingen staan Jumbo bij onze zuiderburen te wachten?

> Wat zijn de visies van DEEN en Ekoplaza op het veranderende foodlandschap? Hoe kijken de respectievelijk regionale en biologische supermarktketen naar de toekomst? En wat betekent dat bijvoorbeeld voor hun leveranciers?

Sprekers

De volgende inspirerende sprekers delen tijdens de EFMI Food Retail Outlook 2020 hun visies, ervaringen en business cases:
> Marcel van Aalst (Directeur Onderzoek | EFMI Business School)
> Karina de Cock (Retail Insights Director | GfK België)
> Alwin van der Velden (Co-founder | Superscanner)
> Erik Does (Algemeen Directeur | Ekoplaza)
> Maarten Coumans & Zouhair Kharkhour (CEO en COO | Local Heroes)
> Tom Peeters (Co-founder | Crisp)
> Joost Deen (Directeur Marketing & Winkelformule | DEEN)

Het congres staat onder leiding van Koen Hazewinkel (programmadirecteur EFMI Business School).

Munitie

Aan het einde van de dag heeft u munitie voor uw visievorming, uw jaarplannen en uw jaargesprekken.
Kortom, deelname aan de EFMI Food Retail Outlook is een uitstekende ‘investering’ in uzelf en uw organisatie.

Download programma Direct inschrijven

Dit congres heeft reeds plaatsgevonden. Het is daarom niet meer mogelijk om in te schrijven.

Let op: het aantal inschrijvingen nadert de maximale zaalcapaciteit. Wilt u zich verzekeren van een deelnameplaats? Meldt u zich dan zo snel mogelijk aan.

Sfeerimpressie vorige editie

Bekijk hieronder een sfeerimpressie van de vorige editie van de EFMI Food Retail Outlook. Met dank aan Jan-Willem Houweling van Inthepicture voor de mooie beelden!

EFMI Business School is in 1997 opgericht aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Geleidelijk is het EFMI uitgegroeid tot toonaangevend academisch kennisinstituut in de Nederlandse levensmiddelensector. Het EFMI biedt diverse opleidingen aan voor senior managers uit de food sector, waaronder de Executive MBA die in samenwerking met de Business School van de Rijksuniversiteit Groningen wordt aangeboden. EFMI Business School houdt kantoor in de Oranjerie van Kasteel Groeneveld te Baarn. Ook de EFMI-opleidingen vinden plaats op deze mooie, centraal gelegen locatie met een rijke historie.